Nog heel even.. - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van juflindainkenia - WaarBenJij.nu Nog heel even.. - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van juflindainkenia - WaarBenJij.nu

Nog heel even..

Blijf op de hoogte en volg

24 Februari 2015 | Nederland, Beverwijk

Lieve familie, vrienden en collega's,

Over zo'n 36 uur zal ik vertrekken richting Kenia! Dit dagboek houd ik vooral bij zodat ik zelf na de reis alles terug kan lezen. Maar natuurlijk vind ik het super als jullie lekker meelezen!

Voor degenen die niet precies weten wat ik nou ga doen: ik ga op reis met de stichting T4T, teachers4teachers. Ik ga werken op een middelbare school, Kwale Girls Secondary. Ik ga daar met 2 andere docenten workshops aanbieden aan Keniaanse docenten. Daarna gaan we hun lessen observeren en coachen. Te gek dus! Een hele uitdaging en ook erg spannend.

De komende weken kun je hier dus lezen over mijn avonturen in het verre Afrika. Leuk als je meeleest! Liefs!

  • 24 Februari 2015 - 22:11

    Juana:

    Linda,
    Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel succes en plezier!!! een superervaring voor je!! X Juana

  • 24 Februari 2015 - 22:14

    Monic:

    heel veel succes!
    Moppie, ga vooral genieten!
    Van de mensen, de rust en vooral het niet gehaaste leven daar..
    Ik ga je volgen sm

  • 24 Februari 2015 - 22:16

    Linda Stengs:

    Heel veel plezier en succes Lin. Een te gekke ervaring, ben super benieuwd naar de verhalen! vergeet niet een foto te maken van de zweetbandjes XXX

  • 24 Februari 2015 - 22:18

    Denise:

    Je kan het skeet. Ook lekker gaan genieten.
    Wacht nu al met smart op je verhalen.
    Dikke kus xxxxx

  • 24 Februari 2015 - 22:20

    Wendy:

    Weer gaan je erg missen! En zijn benieuwd naar je ervaringen. Voorzichtig enne ga hier maar niet knuffelen met tijgers zoalsin Thailand! Love you

  • 24 Februari 2015 - 22:25

    Mama:

    Lief kind van me,
    Ik ga je vooral missen maar ik weet dat je gaat genieten en je hebt t verzetje nodig.
    geniet en denk aan ons.xx

  • 24 Februari 2015 - 23:54

    Graciela:

    Lieve vriendinnetje,
    Wat een geweldige, once in a lifetime ervaring voor je en wat een perfecte timing ;-) Ik wens je alvast heel veel succes en vooral heel veel plezier in dat prachtige land! Ik zal je zeker elke dag volgen en genieten van je verhalen!
    Love you,
    Graciela

  • 25 Februari 2015 - 07:46

    Danielle :

    nog 1 dagje! Niet te goed doen daar hoor, want je moet wel terugkomen! Goede reis xxx

  • 25 Februari 2015 - 16:05

    Irene Kwik:

    Hoi Linda,

    Goede reis en heel veel succes!!!!!
    Groet vanuit Lanzarote,

    Irene

  • 25 Februari 2015 - 17:21

    Anke:

    Heeee lin!
    Geniet van deze geweldige ervaring! Hele goede reis en ik houd je in de gaten!!

  • 25 Februari 2015 - 19:28

    Papa John:

    Hoi Lin,
    Heel veel plezier en doe je best! Ennuh... kijk uit voor de bavianen he
    Goeie reis!

  • 25 Februari 2015 - 19:58

    Annemarie Duin:

    Tjee Linda, wat een avontuur! Heel veel succes en plezier.

  • 26 Februari 2015 - 08:46

    Ellen Van De Watering:

    Hi Linda,

    Geniet van deze geweldige ervaring!

    Lieve groet,
    Ellen

  • 26 Februari 2015 - 10:31

    Wim En Joke:

    Veel plezier en we zijn benieuwd naar je verhalen! Dikke kus.xx

  • 26 Februari 2015 - 15:18

    Caminofrans:

    Ben nieuwkierig naar de verhaaltjus! :-)
    Gegroet,
    Caminofrans

  • 26 Februari 2015 - 15:55

    Wiske:

    Hé Linda,

    Hoop dat je een goede reis hebt gehad! Heel veel succes en plezier in Kenia. Dat je maar veel goede indrukken opdoet en mag achterlaten!

    Groet,

    Wiske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 09 Feb. 2015
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 6261

Voorgaande reizen:

26 Februari 2015 - 08 Maart 2015

Teachers4Teachers project in Kenia

Landen bezocht: